reklama

Exorcisti aj na školách?

Už počas ustanovujúcej schôdze parlamentu sa nám vynárajú naozaj pozoruhodné kompromisy. Politika je umenie možného, to áno ale napriek tomu som čakal, že niektorých poslancov (najmä SaS-károv) bude viac počuť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Už počas ustanovujúcej schôdze parlamentu sa nám vynárajú naozaj pozoruhodné kompromisy. Politika je umenie možného, to áno ale napriek tomu som čakal, že niektorých poslancov (najmä SaS-károv) bude viac počuť.

Práve SaS-ka totiž zo svôjho záchranného tímu stiahla Miku, kvôli jeho starým známostiam s Kočnerom a jemu podobným. Kvôli tej fotke, viete ktorej? Tej, na ktorej je aj náš nový druhý najvyšší ústavný činiteľ.

Lyžovačka, ktorá Mikovi pokazila politickú kariéru
Lyžovačka, ktorá Mikovi pokazila politickú kariéru 

Takže bojujeme s mafiou, s kýmkoľvek, kto mal styky s mafiou v minulosti, no iba v prípade že sa tá mafia týkala Smeru? Naozaj človek, ktorý dovolenkoval s ľuďmi, ktorí vraždili ľudí za peniaze, má byť predsedom parlamentu? Mám to chápať tak, že isté veci sú v poriadku, ak máte to správne tričko, alebo Vás potrebujú na ústavnú väčšinu?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Šalaga (7rokov za účasť v organizovanej skupine)  s Kollárom
Šalaga (7rokov za účasť v organizovanej skupine) s Kollárom 

Musím sa priznať, že som s rozdelením ministerstiev relatívne spokojný, no pri výboroch už mám svoje výhrady, ktoré prídu postupne, no dať na čelo výboru pre vzdelávanie Richarda Vašečku, musím skritizovať už teraz. Liberáli zo SaS, liberáli od Kisku, čo ste sa zbláznili? Nevymenovujete Blahu (kvitujem) a potom na výbor pre vzdelávanie vymenujete človeka, ktorý volal exorcistov na úrad a šíril bludy o „kultúre smrti“?

Žilinská župa a exorcisti
Žilinská župa a exorcisti 

Ako liberál (vkľude ma zlynčujte), sklamaný z výsledkov volieb dúfam, že nasledujúce 4 roky budú vyzerať inak, ako včerajšok. Každopádne novej vláde držím palce, budú to mať asi najťažšie zo všetkých nových vlád doteraz. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS: Nezabudol som na Beluského ani celú ĽSNS, tomu sa budem venovať samostatne.

Adam Nochta

Adam Nochta

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Snažím sa do najvyššej možnej miery zachovať objektivitu bez toho, aby som sa hral na morálny etalón spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu