reklama

Ľuboš Blaha, ban-sexuál

Po včerajšom sexistickom statuse poslanca Blahu som sa neudržal a napísal som mu komentár pod jeho príspevok. Dostal som ban do 30 sekúnd.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Status poslanca Blahu vyzeral takto:

Obrázok blogu

Môj komentár vyzeral takto:

„Šatičky, Stiflerova mama? Pán Blaha skúste si riešiť svoje poruchy psychosexuálneho vývoja na niekom inom ,ako na najvyššom ústavnom činiteľovi Slovenskej republiky."

V statuse ešte stihol poslanec Blaha nazvať sexistom aj Matoviča. Mimo toho, že má v niečom pravdu, je sexistický status, v ktorom hodí sexizmus na oponenta, perfektným príkladom z komunikačného manuálu Blahovej úderky. Tak, ako konflikt na Náhornom Karabachu hádzal na všetkých možných, no nespomenul že zbrane, s ktorými Azerbajdžanci bojujú, sú aj z jeho milovaného Ruska. Na to som mu tiež napísal- súkromnú správu. Síce neodpísal, ale ban som vtedy ešte neodstal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prednedávnom sa na facebooku búšil do hrude, ako „naši arménski priatelia umierajú a ako on bojuje za náš bratský kresťanský národ:

Obrázok blogu

Všimli ste si ale, že status k ukončeniu konfliktu už neprišiel? Prečo pán Blaha? Pretože Rusko dosiahlo čo chcelo? Lebo potrestali Arméncov za proeurópske správanie a nechali ich 5 týždňov ostreľovať napriek zmluve, ktorú spolu majú (ktorá sa síce vzťahuje na vstup na územie, no vtomto prípade je to sekundárne) ? Lebo Pashinyana nahradí viac pro-rusky orientovaný líder, s ktorým budete viac spokojný? Preto, lebo získali kontrolu nad územím aj nad konfliktom? Skrátka preto, pretože najväčší víťaz tohto konfliktu je Rusko. A vtedy už sa status nehodí, resp. pre pána poslanca Blahu už je vec uzavretá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pán Blaha, Vaše čísla na facebooku sú naozaj obdivuhodné. To, akým spôsobom ste sa k nim dostali, už nie. Ste jedna z najviac polarizujúcich osobností v politike a môžem s čistým svedomím napísať, že politike na Slovensku škodíte. Nie ste konštruktívny, ste len nástrojom Róberta Fica na písanie statusov, ktoré si on vo svojej pozícii nemôže dovoliť písať. Screenshotujete komentáre a píšete si siahodlhé básničky do statusov, ako stredoškolák po školskom výlete, len aby ste rozdúchavali nenávisť a konflikt v spoločnosti. Napísal by som Vám toto všetko aj osobne, ale dali ste mi ban.

Adam Nochta

Adam Nochta

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Snažím sa do najvyššej možnej miery zachovať objektivitu bez toho, aby som sa hral na morálny etalón spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu